søndag 30. januar 2011

sykestell og strikking




Småsyk og litt mer syk minstemann dag etter dag. Lettere netter nå, men survete og kort-luntet fireogethalvtåring fortsatt på dagtid. Best å henge i armkroken på mamma.

Så får jeg unna litt av det andre jeg må - og så ligger i vi i hverandres armkroker i sofaen en stund. Jeg strikker, han koser. Så leser jeg litt høyt over pinnene (som ikke klirrer, takk og pris for deilige bambuspinner), og så hører vi på Kardemommeby-cd'en, eller Emil - en gang til. Og da får en liten kropp hvile - og småstrikk til familiens kalde tær og kalde ører blir unnagjort.

Slik går nu dagan...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv! Kommunikasjon er bra! Da må DU være med! (Jeg har dessverre blitt nødt til å sperre for anonyme kommentarer pga. mye plasskrevende spam de siste månedene)