søndag 30. oktober 2011

takknemlighet

Det er mye å være takknemlig for
- regnværet i dag tidlig snudde til solskinn
- varmegrader og lenge til snø ennå, ser det ut til
- jeg har lekt gjemsel i skogen med ungene mine i dag
- at jeg har skjønt humoren i at påstanden om at en kan sove en time lenger når en stiller om klokka til vintertid (det betyr jo bare at når ungene spretter opp kvart på sju søndag morgen - så kan en juble begeistret at klokka er kvart på seks - egentlig)
- jeg har en ungeflokk som aldri kjeder seg. De virkelig leker og leker og leker (og krangler) og leker mer. For en helg!
- en hel helg med de små - med masse matlaging, masse leking, løvraking og skogstur og tre apekatter i klatrestativet og kveldskos og popkorn og mer lek og til og med litt felles lage-tid og litt egen sytid!
- vi har masse skinnende røde epler fra hagen fortsatt - som vi kan bake verdens beste eplekaker av
- hvor godt det er å fyre i ovnen når en kommer inn fra turen
- og hvor godt det er å være alle fem igjen rundt middagsbordet igjen, når pappakjæresten endelig kommer hjem fra reise en søndag kveld...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv! Kommunikasjon er bra! Da må DU være med! (Jeg har dessverre blitt nødt til å sperre for anonyme kommentarer pga. mye plasskrevende spam de siste månedene)