søndag 17. oktober 2010

dette må jeg bare vise...

Nå i helga var det slutt. De siste kvastene måtte pakkes sammen. Vasene er pent vasket.
Det var overveldende. Dagene rundt 17. september. Huset var fylt av blomster. Naboer og venner og blomsterbud kom. Og jeg var en skjelvende skrivedame som tok til tårene og lurte på hvordan jeg kunne fortjene dette.
Men det er og var verdt å nyte.
Og jeg er glad for at jeg tok bilder av alt. Så kan jeg minnes og så kan jeg dele noe vakkert med de som er innom her!

Nå står bare orkideene igjen.

Ha en god søndag!!


(Fra gjengen min - mine egne her hjemme!)








(og disse plukket Lillebror i hagen!)




2 kommentarer:

Skriv! Kommunikasjon er bra! Da må DU være med! (Jeg har dessverre blitt nødt til å sperre for anonyme kommentarer pga. mye plasskrevende spam de siste månedene)