mandag 9. mai 2011

min dag!


Kommer hvert år.
En får jo være glad en får være med i leken.
Et vårbarn, ei vårjente, en vårmamma er jeg nok for alltid...
- og så får jeg tre små og en stor kjær på sengekanten om morgenen med tegninger og kort og egensnekrede hemmeligheter
og sang og flagg.

Takk for at jeg levde til våren ennå en gang.
Så får en ta de årene en er blitt - med ro og glede.




(Bildet: Matsøtmispel, i min blandede hekk langs gjerdet. Alltid noe som blomstrer. Nå er det mispel og tulipaner, snart kommer alpeklematisen - følg med!)

6 kommentarer:

  1. ;-) gratulerer med dagen. Ha en strålende dag,den er din!

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med dagen. Solen har virkelig skint og varmet for deg i dag!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen :-) - alt det beste ønskes deg!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen! Våren er vakker i år.

    SvarSlett
  5. Gratulerer med dagen!!

    SvarSlett
  6. Takk alle sammen. Nå er dagen over og det er "heldigvis" et helt år til neste gang...

    SvarSlett

Skriv! Kommunikasjon er bra! Da må DU være med! (Jeg har dessverre blitt nødt til å sperre for anonyme kommentarer pga. mye plasskrevende spam de siste månedene)