fredag 25. mars 2011

stilig blogg




Jeg har fått en award av Siri! Tusen takk! I tillegg er jeg nevnt av Pia som en blogg hun liker i hennes award-besvarelsesinnlegg (jeg vet ikke helt om det teller som en award, men tusen takk uansett!)

Du verden - du verden. Det er flott å skrive - og det er flott å bli lest!

Jeg minnes kjedebrevene fra den gang en var en liten skrivejente - med brevvenner i mange land - og så disse kjedebrevene, "skriv av og send til tre venner og send glansbilder til den øverst på lista". Det var tida for blyant og papir - vakkert brevpapir med blomster og fargede ark.

Så dette er bloggernes kjedebrevvariant. Takke og sende videre.

Jeg skal liste 8 ting om meg selv. Slikt har jeg prøvd før. Det er mange måter å gjøre det på - forsøke å fortelle spennende sensasjonelle nyheter om seg selv, for eksempel.
Slik blir det ikke denne gangen, men - mer slik....:


Jeg sliter med vinteren.
Jeg lengter etter våren så tårene spretter.
Jeg holder ut - men bare såvidt. Nå går det bra. Nå er vi nesten der!

Jeg skulle gjerne hatt flere barn.

Jeg er å glad i å lage ting.
Aller helst skulle jeg lært meg mer og brukt enda mer tid på å sy, trur eg....

Jeg er 159 cm høy.

Jeg lærte meg selv å lese da jeg var fire år

Jeg baker supre brød. (se bildet....)

Jeg suger til meg krefter for dagen fra en varm kopp te med sitron
og en kikk i avisa om morgenen. Det skjønner familien. Etterpå er jeg klar.

Jeg er glad i å løpe i skogen.



Jeg sender dette kjedebrevet videre til den som måtte ønske det - med ønske om en god helg!

3 kommentarer:

  1. Fint å lese om deg:) God helg, underveis!

    SvarSlett
  2. Jo, da, det var en award du fikk! Jeg var bare ikke helt sikker på hvilken award jeg egentlig sendte videre....

    SvarSlett

Skriv! Kommunikasjon er bra! Da må DU være med! (Jeg har dessverre blitt nødt til å sperre for anonyme kommentarer pga. mye plasskrevende spam de siste månedene)