torsdag 22. desember 2011

den største gaven...


Første barn i seng: "Du er den besteste mammaen. Selv om du hadde vært dobbelt så stygg (!) så hadde jeg elsket deg!"
Andre barn i seng: "Det beste er å sovne på fanget ditt mamma. Kan du synge tretti julesanger for meg nå?"
Tredje barn i seng: "Skal jeg synge for deg også, Mamma?
- Kjære gode mammaen min - kom og rekk meg hånden din - ingen er det i verden her, som holder av deg som jeg - Lykke, solskinn og livets glede, gid jeg kunne dem alltid sprede, over hele din fremtids vei - gooode mammaen min."

Den største gaven. Disse tre.

3 kommentarer:

  1. Awww! Smelter et mammahjerte <3

    Ønsker deg og dine en riktig god jul!

    SvarSlett
  2. Så nydelig! Den sangen skulle jeg gjerne ha hørt melodien til også :)

    SvarSlett
  3. Hei - Gromor - dette er en svært kjent godnattsang - "Kjære, lille gutten min". Eldstemann har fått denne på senga i alle år, og har altså diktet en egen mamma-versjon av den til meg.

    SvarSlett

Skriv! Kommunikasjon er bra! Da må DU være med! (Jeg har dessverre blitt nødt til å sperre for anonyme kommentarer pga. mye plasskrevende spam de siste månedene)