onsdag 20. april 2011

i stedet for ski!


Bare meg og småfuglene, et ekorn, - og skrikende grågås - og skogskilometer etter skogskilometer - hurra - hurra for å være frisk og ha joggesko!
Det er vår i skogen - det meste av isen er smeltet på skogsveiene.

Og jeg kan utsette morgenturen helt til klokka åtte, foreksempel, (og ikke klokka seks som når skoleunger skal vekkes) - skikkelig ferie!

Og så god lang frokost med gjengen min, varm te med sitron, påskas siste Aftenpost og et påskepyntet kjøkkenbord....

2 kommentarer:

  1. God påske! Her er det hagearbeid som gjelder. Men en liten gutt som spretter opp i helgene og som av og til må slepes opp i uken, så gir det ikke akkurat noen sovemorgener. Men barnetv, kaffe og å dorme mellom skinn og tepper i sofaen, funker det også.

    God påske!

    SvarSlett
  2. Mye deilig hagestell her også! Selv om pc-en må holde meg fast disse dagene. Veslegutt er tidlig våken, men alle ungene her har heldigvis skjønt at i helg og ferie er det kosing og lesing i senga som gjelder om morgenene!

    SvarSlett

Skriv! Kommunikasjon er bra! Da må DU være med! (Jeg har dessverre blitt nødt til å sperre for anonyme kommentarer pga. mye plasskrevende spam de siste månedene)